DHL Parcel Ternat is momenteel op zoek naar een Customer Service Advisor m/v/x.
Als Customer Service Advisor werk je afwisselend in uurroosters tussen 8u en 18u.

Wat zijn jouw voornaamste taken?
  • Beantwoorden van calls op een klantgerichte manier binnen de vooropgestelde doelstellingen 
  • Een volledige tracingservice aanbieden aan de klant en het DHL netwerk, door vragen grondig te onderzoeken.
  • Nauwkeurige opvolging van elk tracingdossier door op een chronologische wijze elke ondernomen actie rechtstreeks te registreren in de beschikbare systemen volgens de bestaande DHL tracing procedures.
  • Na elke wijziging in het verloop van het dossier, de klant en het DHL netwerk informeren, alsook over het verdere verloop van het dossier.
  • De contacten met de klant en het DHL netwerk onderhouden .
  • Op een efficiënte wijze informatie doorgeven aan personen en/of afdelingen om de relatie met de klant te bestendigen en/of te verbeteren.
  • Klachten van klanten oplossen, om de relatie klant/DHL te herstellen en/of deze te optimaliseren, en dit in overeenstemming met de bestaande DHL claim procedures
  • Dagelijkse assistentie bij de voorbereiding van zendingen.
  • Registreren van pick-ups


Beantwoord jij aan het gezochte profiel?
  • Minimum 3 jaar ervaring op klantendienst of gelijkwaardig door ervaring
  • Goede kennis MS Office
  • Contactvaardig en communicatief
  • Uiterst klantgericht
  • Commercieel en positief ingesteld
  • Proactief en organisatorisch sterk
  • Zelfstandig kunnen werken 
  • Zeer goede kennis Nederlands, Frans, Engels

Interesse? 
Solliciteer dan snel online!

Procédure de demande