DHL Parcel Ternat is momenteel op zoek naar een Customer Service Coach m/v/x op voltijdse basis.
Als Customer Service Coach werk je afwisselend in verschillende uurroosters tussen 8 en 18u. (8-16u, 8.30-16.30u, 9-17u, 9.30-17.30u, 10-18u)
Je rapporteert aan de Customer Service Manager.

Wat zijn jouw voornaamste taken?
  • Coördineren, ontwikkelen en realiseren van alle Customer Service trainingprogramma's
  • Trainen van CS medewerkers op gespreksinhoud (kennis) en gesprekstechnieken (vaardigheden)
  • Afnemen testen en rapporteren testresultaten naar CS Teamleaders
  • Initiatief nemen en verbetervoorstellen doen op vlak van trainingprogramma's
  • Beheren en updaten trainingsdatabase
  • Coachen en opvolgen van medewerkers
  • Opstellen, wijzigen en bijhouden van werkinstructies
  • Communiceren algemene-, operationele- en management mededelingen, en uitnodigingen binnen CS.
  • Constant vernieuwen van de knowledge database om aan de verwachtingen van de gebruikers te blijven voldoen
  • Zorgdragen voor de uitvoering van de ISO procedures
  • Bijhouden transittijden, postcodebestanden, telefoonlijsten en andere bestanden die niet in werkinstructies zijn verwerkt en communiceren bij wijzigingen
  • Aanleveren content voor DNN
  • Deelnemen aan projecten zoals oa ECMT calls met CS Europa om procedures te verbeteren
  • Fungeren als back-up voor Customer Service medewerkers en Customer Service Teamleaders

Beantwoord jij aan het gezochte profiel?
  • Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring met telefonische dienstverlening
  • Ervaring met het ontwikkelen en geven van trainingen of coachen aan groepen
  • Uitstekende kennis van DHL en CS werkzaamheden
  • Kennis van didactiek, presentatietechnieken en groepsprocessen
  • Kennis van logistiek en verkoopprocessen 
  • Communicatief sterk  
  • Klantgericht & commercieel ingesteld
  • Motiverend en inspirerend
  • Analytisch & organisatorisch sterk
  • Resultaatgericht
  • Sociale en didactische vaardigheden (geven van trainingen)
  • Talenkennis: Nederlands, Frans, Engels
  • PC kennis: MS Office
 


Procédure de demande