Taakomschrijving
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, beantwoord hun vragen en bouwt een commerciële relatie op;
  • Je accepteert en verwerkt klantenorders alvorens ze door te geven naar de operations, nadien volg je ze proactief op om efficiënt feedback aan de klant te bezorgen;
  • Je maakt ad hoc tarieven op en doet aan up- en cross-selling waar mogelijk, leads geef je door aan de sales-collega’s;
  • Je peilt op regelmatige basis bij de klanten naar hun tevredenheid over onze dienstverlening, klachten behandel je efficiënt en effectief;
  • Je bent verantwoordelijk voor een vlotte implementatie van nieuwe klanten;
  • Je staat in voor de voorbereiding van vergaderingen met klanten en neemt af en toe deel aan deze meetings.
Profiel
  • Je bent communicatief sterk in Nederlands en Engels, elke bijkomende taal speelt in jouw voordeel;
  • Je werkt vlot met de MS Office-toepassingen, waaronder Excel;
  • Je houdt je goed staande in een drukke omgeving en slaagt er tegelijk in om prioriteiten te stellen en je deadlines te halen;
  • Je beschikt over goede administratieve, communicatieve en organisatorische vaardigheden;
  • Je hebt zin voor initiatief, verantwoordelijkheid en een groot doorzettingsvermogen.
Wij bieden
  • Opleiding on the job, onder begeleiding van een meter/peter die je wegwijs maakt binnen DHL Freight België;
  • Een aangenaam team waarbij je meteen wordt openomen in de groep;
  • Een goede verloning, aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques en een uitgebreide hospitalisatieverzekering.

Procédure de demande