Taakomschrijving
Bij de Key Account Desk ben je het eerste aanspreekpunt voor grotere klanten waarbij je: 
  • een commerciële relatie met hen opbouwt en snel kan anticiperen op specifieke noden, waaronder het maken van performance rapporten;
  • orders accepteert en verwerkt, alvorens ze door te geven naar de operations. Nadien volg je deze proactief op om efficiënt feedback aan de klant te bezorgen;
  • altijd zoekt naar de best haalbare oplossing waarbij je de belangen van zowel jouw klant als DHL Freight behartigt;
  • ad hoc tarieven opmaakt en doet aan up- en cross-selling waar mogelijk, leads geef je door aan de sales-collega’s;
  • op regelmatige basis bij de klanten peilt naar hun tevredenheid over onze dienstverlening, klachten behandel je efficiënt en effectief;
  • instaat voor de voorbereiding van vergaderingen met deze klanten en er af en toe aan deelneemt. 
Profiel
  • Je bent klantvriendelijk en handelt op een professionele en proactieve manier; 
  • Je bent communicatief sterk in Nederlands en Engels, elke bijkomende taal speelt in jouw voordeel;
  • Je houdt je goed staande in een drukke werkomgeving en slaagt er tegelijk in om prioriteiten te stellen en je deadlines te halen;
  • Je bent administratief sterk en hebt zin voor initiatief en een groot doorzettingsvermogen;
  • Je werkt graag in teamverband maar trekt je ook zelfstandig uit de slag.
Wij bieden
  • Een gevarieerde functie in een dynamische werkomgeving;
  • Een aangenaam team waarbij je meteen wordt opgenomen in de groep; 
  • Opleiding on the job, onder begeleiding van een meter/peter die je wegwijs maakt binnen DHL Freight;
  • Een goede verloning, aangevuld met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques en een uitgebreide hospitalisatieverzekering.

Procédure de demande