Samen met jouw collega's zorg je ervoor dat onze klanten positief worden verrast en worden geholpen bij (onverwachte) issues. Jij acteert op vragen van de klant zonder hun behoeften uit het oog te verliezen. Samen met jouw team ben je een belangrijke schakel in de klanttevredenheid van meer dan 40 Life Science & Healthcare klanten.

Hoe jouw dag eruit ziet:
  • Controleren van order/leverdata om indien nodig de klant te kunnen informeren en actie te ondernemen
  • Registreren en verwerken van gegevens m.b.t. dagelijkse orders, de gestelde vragen en klachten in de beschikbare systemen
  • Het aanleveren van gegevens voor rapporteringen en KPI’s volgens de bestaande afspraken zowel intern als met de klant(en)
  • Opbouwen en onderhouden van een goede relatie met klant(en) en/of vervoerders t.a.v. operationele zaken met als doel de klanttevredenheid te verhogen
  • Optreden als eerste aanspreekpunt in telefonische of directe contacten met de externe klant(en) en interne afdelingen voor het inwinnen of doorgeven van informatie
  • Behandelen van verzoeken en klachten en hiervoor oplossingen vinden en aanbieden
  • Op een zo nauwkeurig mogelijke manier beantwoorden van alle mogelijk gestelde vragen van de klant, na grondige analyse en de nodige opzoekingen via alle mogelijke systemen die tot zijn/haar beschikking staan

Wat breng je mee:
  •  Perfect tweetalig Frans/Nederlands + goede kennis Engels
  •  Grondige kennis van MS Excel
  •  Zelfstandig en in teamverband kunnen werken (collegiale ondersteuning)
  •  Klantgericht en communicatief
  •  Nauwkeurig kunnen werken
  •  Bachelor of evenwaardig door ervaring

Ons aanbod:
  • Een boeiende job met veel variatie in een internationaal bedrijf met veel toekomstmogelijkheden.
  • Een dynamische en aangename werkomgeving.
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met de functie en uw kwaliteiten.

Enthousiast?
Stuur jouw cv naar stevens.stephanie@dhl.com

Procédure de demande