Takenpakket/ Job content:

Je bent eerste aanspreekpunt voor specifieke toegewezen klanten in de farma- en

healthcaresector die een zending willen plaatsen (info geven en vragen beantwoorden,

doorverwijzen, zending plaatsen) en bouwt samen met hen een tijdslijn uit.

You are the first point of contact for specific assigned customers in the pharmaceutical

and healthcare sector who want to place a shipment (providing information and answering

 questions, referring, placing a shipment) and you develop a timeline together with them.

Profiel/ Profile:

Drietalig Nederlands/Engels/Frans (mondeling en schriftelijk), ervaring in de logistieke sector,

customer service ervaring

Trilingual Dutch/English/French (oral and written), experience in the logistics sector,

customer service experience

Business context

Stressbestendigheid, klantgerichtheid, oplossingsgericht, zelfstandig, proactief

Stress-resistance, customer-oriented, solution-oriented, independent, proactive


DHL Global Forwarding (DGF) manages the flow of goods and information across a customer's global supply chain utilizing air/ocean/ground transportation, customs brokerage services, and dedicated warehousing/distribution centers. We are part of Deutsche Post DHL, the world’s leading logistics provider with operations in over 220 countries. Visit our general website at [1] https://www.dhl.com/be-nl/home/onze-divisies/wereldwijde-verzending.html


Procédure de demande