DHL Parcel (Speedpack) te Bornem is momenteel op zoek naar een Customer Service Teamleader m/v/x.

Hoe ziet jouw uitdaging er uit?
Als Customer Service Teamleader stuur je een team aan van 7 Customer Service medewerkers . Je bent verantwoordelijk voor een kwalitatieve
dienstverlening en garandeert een optimale productiviteit van je medewerkers.

Wat zijn jouw voornaamste taken?
  • Je coacht je teamleden, begeleidt en adviseert hen en zorgt voor een optimale inzet van hun capaciteiten.
  • Je bewaakt hun performance en begeleidt hen in hun persoonlijke ontwikkeling. Je voorziet evaluaties en feedback op regelmatige tijdstippen.
  • Je verzorgt de algemene communicatie binnen het team en organiseert overlegmomenten op regelmatige tijdstippen.
  • Je implementeert en communiceert nieuwe lokale werkinstructies en garandeert dat medewerkers de correcte werkwijze respecteren.
  • Om de efficiëntie en kwaliteit van de service binnen CS te verhogen ben je betrokken bij het ontwikkelen van (nieuwe) activiteiten en ben je verantwoordelijk voor het organiseren en managen van projecten en overlegorganen.
  • Je draagt bij aan de concrete vertaling van de strategie in tactische en operationele acties en implementeert deze binnen de afdeling.
  • Je staat in voor de analyse van rapportages en data zoals aangegeven door het lijnmanagement.
  • Je kan als back up fungeren wanneer dit noodzakelijk blijkt te zijn
  • Je coördineert de behandeling van vragen (klanten) en het vinden van oplossingen; tracken en tracen van zendingen, managen van claims en klachten, …
  • Je volgt de wensen en de verwachtingen van klanten op de voet op. Je signaleert trends en bespreekt deze met je verantwoordelijke.
  • Je bemiddelt voor en adviseert medewerkers bij operationele of commerciële klantenissues en escalaties.

Beantwoord jij aan het gezochte profiel?
  • Ervaring als leidinggevende en in een operationele, commerciële of customer service omgeving
  • Kennis Speedpack procedures en DHL netwerk
  • Talenkennis: vlot drietalig (NL/FRA/ENG)
  • Geboren coach, met de nadruk op people management
  • Stressbestendig, besluitvaardig en communicatief
  • Talent voor planning, organisatie en analyses
  • Positieve, proactieve en commerciële ingesteldheid
Interesse?
Bezorg je CV en motivatiebrief aan Christel Hellinckx (christel.hellinckx@dhl.com) en Erik Debackere (erik.debackere@dhl.com)

Inhoudelijke vragen?
Contacteer Nadine Bauwens (nadine.bauwens@dhl.com)

Procédure de demande